MENU

Vásárlási feltételek

Alábbiakban megtalálja www.outletexpert.hu cég általános szerződési feltételeit
OUTLET ESHOPS s.r.o.
székhelklyel Tvrdého 500/3, 602 00 Brno

cégjegyzékszám: 03704611
Bejegyezve a Dél-Morvaországi Megyei Biróságon Brünnben C 86392 számon.
kiskereskedelmi értékesítés céljából a következő webáruházon keresztül www.OutletExpert.hu

Az alábbi dokumentum a www.outletexpert.hu webáruházban (továbbiakban Webáruház) történő vásárlás és a Webáruház használatának jogi feltételeit tartalmazza. Vevő a megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében az alábbi szerződést elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül OLVASSA EL!

Megrendelése leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és az OutletExpert mint üzemeltető között. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól Kormányrendelet értelmében. Az OutletExpert kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.

Jelen ÁSZF az OutletExpert internetes áruház a www.OutletExpert.hu oldalon elérhető web áruház szabályait határozza meg. Az alábbi szabályok nem vonatkoznak a www.outletexpert.hu weboldalon keresztül elért más weboldalakra.

Adatvédelmi nyilatkozat

  1. Az adatvédelmi nyilatkozat az általános felhasználási feltételek elválaszthatatlan melléklete.
  2. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
  3. A szerződés nyelve: Magyar

1. Üzemeltetői adatok

    2. Szerződő felek

    1. A vásárlási szerződés az OutletExpert, mint eladó (továbbiakban Eladó), és a megrendelő, mint vevő (továbbiakban Megrendelő) között jön létre. Az Eladó az www.outletexpert.hu internetes webáruházon keresztül leadott rendelésekért felel. A Megrendelő a jelen Általános Szerződési Feltételeket a Rendelés Összesítő oldalon a "Rendelés megerősítés" ikon megnyomásával fogadja el, egyben kijelenti, hogy az ÁSZF-ben írtakat megértette és azokat magára nézve kötelező érvényűnek tekinti!
    2. A OutletExpert ügyfelei lehetnek mint magánszemély, egyéni válalkozó, vagy mint jogi alany.

    3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

    1. A web-áruházban megjelenített termékeket az Outletexpert web-oldalain, valamint telefon vagy e-mailben rendelhetőek meg.
    2. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: első osztályú minőségű, egyedi, márkás outlet ruhadarabok.
    3. A feltüntetett termékek digitalizációval megjelenített képek egyedi esetekben eltérhetnek a valóságostól. Az Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt (VIS MAIOR esetekben) történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
    4. Az Eladó fenntartja a jogot a már e-mailben vagy telefon visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

    4. Árak

    1. A termékenél fetüntetett ár a termék teljes bruttó ára, nem tartalmazza viszont a szállítási költségeket. Ha a megrendelő rendelkezik közösségi /EU-s adószámmal/, és a számlát ennek vonzatában igényli kiállítani, ennek tényét előre jelezze a megrendelésnél.

    5. Rendelés menete, Rendelés feldolgozása, Díj fizetésének módja

    1. A vásárlás lehetséges regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is. Ez utóbbi esetben Megrendelő nem ad meg a Webáruház használatához külön jelszót, így a megrendelésének a Webáruház felületén való követése sem lehetséges. (Természetesen regisztráció meglététől függetlenül a Megrendelő által megadott e-mail címre küldött üzenetben az Eladó folyamatosan tájékoztatja a Megrendelőt a rendelés állapotáról). Amennyiben Megrendelő szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, avagy szeretné a Webáruház egyéb szolgáltatásait igénybe venni (pl. saját belső Fiók ahol a rendelések állapota nyomon követhető; stb.) praktikus lehet a Megrendelő számára aregisztráció elvégzése.
    2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosárba ” gomb kattintásával a kosárba. Egymás után több termék is kosárba helyezhető. A Webáruház oldalain a jobb részében a „Kosár” folyamatosan jelzi a kosárban lévő termékek mennyiségét, árát.
      1. Lépés: „Kosár tartalma”/ ”Pénztár” gomb kattintásra (az oldal jobb felső részén található) ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék(ek) drarabszámát, árát. A megjelenő oldalon a „-/+” „-” tudja a megrendelt termék darabszámát módosítani, vagy a kosár tartalmát eltávolítani. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.Visszatérhet a vásárláshoz a „Vásárlás folytatás“ gombnyomással. Amennyiben nem szeretne további terméket választani, folytassa a vásárlásmenetet a „Megrendelem” gombbal.
      2. Lépés: Válassza ki, hogy kíván-e regisztrálni, avagy nem (ha igen, úgy jelszót is kell választania, amellyel később a Webáruház felületére be tud majd lépni). Adja meg a kiszállítási és számlázási, valamint kapcsolatfelvételi adatait az űrlapon. Az adatok kitöltése után kattintson a „Megrendelem” feliratú gombra vagy visszatérhet előző oldalra a „Előző” ikon megnyomással.
      3. Lépés: Szállítási mód, Megrendelés megerősítése. Itt ellenőrizheti a megrendelés adatait, majd ha megfelelőnek találja, erősítse meg a „Rendelés Megerősítés” feliratú ikon kattintásával. Adatmódosítására visszatérhet a "Vissza” gombnyomással. A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap a rendelésről a megadott e-mail címre.
    3. A rendelés elküldésével a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF-et is.

    A megrendelések feldolgozása

    1. A megrendeléseket naponta lezárjuk. Rendelését a Megrendelő kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján, a vevőszolgálati időben van lehetőségünk. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, avagy a megrendelés az adott munkanapon 12:00 óra után érkezik be, úgy az azt követő munkanapon kerül kiszállításra. A megrendeléseket minden munkanap feldolgozzuk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól a következő munkanapon történik, egyedi esetekben 2-5 munkanaponbelül. A rendelés feldolgozás a az eladó után haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót, amennyiben készlet hiány miatt a megrendelt termék nem szállítható.

    A megrendelt termék árának és a házhoz szállítási díj fizetésének módja

    1. A megrendelt termék árát és a házhoz szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni kézpénzben (utánvét). A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

    6. Házhoz szállítással kapcsolatos információk

    1. Webáruházunk megrendeléseit az aktuális ajánlatban szereplő szállítók teljesítik 2-5 munkanapos szállítási határidővel. A csomag raktárunkban történő átvételekor a vásárló kap egy automatikusan generált sms valamint e-mail értesítést a kézbesítési időpontról. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A szállító a saját feltételei szerint többszöri kézbesítést kísérel meg. A szállítmány ezután a szállító legközelebbi depoján (DPD) hat napos vagy a legközelebbi postán 5 napos tárolásra kerül. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos időközönként a házhoz szállítási díjat szabályozza. Tájékoztatást a Webáruház felületén, illetve jelen dokumentumban külön jelzi.
    2. A délután beérkezett megrendelések a következő munkanapon, a péntek délután és hétvégén beérkezett megrendelések pedig hétfőn kerülnek feldolgozásra, következő munkanapok során való kézbesítéssel.

    Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

    1. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

    7. Garancia, Cseregarancia, Reklamáció és jótállás

    1. Amennyiben a Vevő rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően Vevőszolgálatunkon keresztül még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
    2. Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét szintén a vevőszolgálat e-mail címre itt indíthatja el a vásárló.
    3. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, jelezze ezt e-mailben itt, vagy vegye fell a kapcsolatott az Vevőszolgálatunkal, hiba leírással. A csereáru visszaszállításról ilyen esetben az Eladő gondoskodik.

    Cseregarancia

    1. PA termékekre 14 napos postázási határidővel cseregaranciát vállalunk. A csere lehetséges ugyanolyan termékre, vagy a fizetett összeg levásárolható. Ezen határidőn túl nem áll módunkban kicserélni a termékeket.
    2. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az utánvéttel vagy portósan feladott csomagokat nem tudjuk elfogadni!
    3. Ha a terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.
    4. A cserejog gyakorlásához a vásárlónak a terméket eredeti, sértetlen állapotban, eredeti, v. számla másolatával együtt kell visszaküldeni címünkre. A cserével kapcsolatosan felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik. A beérkezett áru ellenőrzése után (amennyiben az sértetlen állapotban érkezett vissza) a csereterméket postafordultával eljuttatjuk a vásárló részére. Új, a helyes méretű, szinű terméket foglalja le e-mailben itt vagy a webáruházunk oldalain. A „Üzenet”-be írja be „CSERE”.
      Cseretermék lehet bármilyen termék a webáruházunkból.
    5. Amennyiben a kért termék nincs raktáron, úgy értesítjük Önt!
    6. Formanyomtatvány itt kinyomtatható.
      További információ cseregarancia valamint a visszafizetési módról itt.

    Reklamáció és jótállás

    1. Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.
    2. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, jelezze ezt e-mailben Vevőszolgálatunkal itt, hiba leírással. A csereáru visszaszállításról ilyen esetben az Eladő gondoskodik.
    3. A kiszállítást követően 14 napon belül juttassa vissza a hibás árut címünkre.
    4. Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Az Eladó kizárólag a gyártási hibákért vállal garanciát, az egyéb, a használat során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállal. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételekszerint jár el.
    5. Amennyiben a hiba nyilvánvalóan gyártási eredetű, a terméket azonos hibátlan példányra cseréljük, vagy ha ez nem lehetséges (pl.: raktárkészlet hiányból), azonos értékben más terméket kínálunk fel, vagy visszafizetjük a vételárat Megrendelőnek a megadott bankszámla számra 14 napon belül. A garanciális terméket vagy a visszatérítés költségét az Eladó saját költségén juttatja el a Megrendelő részére.
    6. További információ cseremenetről valamint a visszafizetési módról itt.

    8. Szavatosság és jótállás

    Szavatosság

    1. Tisztelt Vásárló, felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésével járnak az alábbiak:
      1. nem rendeltetésszerű használat,
      2. a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,
      3. a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártási hiba) azonnali jelentésének mulasztása, - sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,
      4. szakszerűtlen javítás
    2. Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. A szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. A szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vásárló (fogyasztó) rendelkezésére.
    3. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
    4. Forrás www.nfh.hu.
    5. A fogyasztó és a forgalmazó /vállalkozás/ közötti szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29., ll.26.) NGM rendelet.
    6. 4. § (1) A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a következőket:
      1. a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
      2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó tárgy megnevezését, vételárát,
      3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
      4. a hiba bejelentésének időpontját,
      5. a hiba leírását,
      6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
      7. az (5) bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.
    7. (7) A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
    8. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a hibás termék javítását vagy cserélését legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
    9. Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.” (EBH2007. 1744)
    10. Mindvégig a fogyasztónak kell bizonyítania azt – vita esetén –, hogy a termék hibás. Amennyiben azonban ez bebizonyosodik, akkor a gyártó csak az alábbi három kimentési okra hivatkozhat. Mentesül tehát a gyártó a termékszavatossági felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a lenti körülmények közül valamelyik fennáll:
      1. a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; vagy
      2. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
      3. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

    Bizonyítási teher és költségviselés

    1. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a jogszabályváltozások után is a kötelezettet (vállalkozást) terhelik. Az új PTK. költségviseléssel kapcsolatos új szabálya azonban, hogy az megoszlik a felek között, ha a termék meghibásodásában közrehatott a fogyasztó karbantartási kötelezettségének elmulasztása. Akkor minősül mulasztásnak a karbantartás hiánya a fogyasztó részéről, ha a termék karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett (például olyan használati-kezelési útmutatót kapott, mely a karbantartási előírásokat is tartalmazza). Ekkor a felmerült költségeket a jogosult közrehatása arányában köteles viselni.
    2. Változatlanul él azon szabály, miszerint fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Az első hat hónapban tehát a vállalkozás oldalán van a bizonyítási teher, neki kell bizonyítania, hogy a fogyasztónak eladott termék a teljesítés időpontjában megfelelt a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Hat hónapon túl azonban már a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás volt.

    Jótállás

    1. A jótállás – eltérően a szavatosságtól – nem minden termék esetében áll fenn. Jótállás ugyanis csak arra a termékre vonatkozik, amelyre azt jogszabály előírja (kötelező jótállás), vagy amelyre nézve szerződés vagy reklám ilyen tartalmú kötelezettségvállalást tartalmaz (önkéntes jótállás). Előfordulhat az is, hogy egy termék esetében egyaránt fennáll szavatosság, kötelező, illetve önkéntes jótállás is.
    2. Mi minősül tartós fogyasztási cikknek, azt a Korm. rendelet Melléklete sorolja fel.
    3. A jótállásból eredő jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben. A jótállás elsősorban a forgalmazott termékhez kötődik, ezáltal a szerződéstől függetlenedő, azon átívelő jogviszonyt hoz létre a hibás termék mindenkori tulajdonosa és a jótállás kötelezettje között. A hibás termék mindenkori tulajdonosa jótállási igényével fordulhat a fogalmazóhoz vagy kijavítás iránti igénnyel a jótállási nyilatkozatban (a jótállási jegyen) esetlegesen megjelölt szervizhez.
    4. A Korm. rendelet szerint a kötött szerződések vonatkozásában a fogyasztóvédelmi hatóság a 3 munkanapon belüli cserére irányuló kötelezettség teljesítését is vizsgálhatja a Korm. rendelet 7/B.§-a alapján.
    5. A Korm. rendelet 7. §-ának rendelkezése alapján érvényesített három munkanapon belüli csereigény esetén a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál – előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni, az előzetes vizsgálatot igénylő kijavításra nem ad a jogszabály lehetőséget, ebből értelemszerűen következik a meghibásodott fogyasztási cikk azonnali kicserélésének kötelezettsége a forgalmazó részéről. „Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.” (EBH2007. 1744)

    9. Elállási jog

    1. Önnek 14 napon belül joga van indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
    2. Az elállási időszak az . naptól számított 14 nap elteltével jár le.
    3. Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (e-mailben küldött levél útján) értesítenie kell bennünket. Ön felhasználhatja a mellékletben található elállásinyilatkozat-mintát, ez azonban nem kötelező.
    4. Formanyomtatvány itt.
    5. Az elállási határidő betartása céljából elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt elküldi az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést.
    6. Az elállás joghatásai
    7. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során banki átutalási módot alkalmazzuk.
    8. A törvény hatályos állapotának további részletei a terjedelemre való tekintettel a törvény itt megtekinthető.
    9. Visszaküldendő termékek posta- és levelezési címe: OUTLET ESHOPS s.r.o., East Gate Business park B1 - Magyar Posta, 2151, Fót
    10. További információ a visszafizetési módról itt.

    10. Eladó felelősségvállalása

    1. Az Eladó vállalja, hogy a fent jelzett dokumentumokban leírtakat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet.
    2. Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget a Megrendelő által bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért.
    3. Az Eladó nem vállal felelősséget bármilyen, az internetes hálózatban történt működési hibáért, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
    4. Az Eladó bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
    5. Az Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt.
    6. Az Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt.
    7. A képek színei némileg eltérhetnek a valóságtól.
    8. A biztonságos üzletmenet és a visszaélések elkerülése érdekében OutletExpert fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos feltételekhez kötve (pl. előzetes fizetés), vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vevőket, akik rendszeresen nem tartják be a ÁSZF-ben foglaltakat, vagy más módon kárt okoznak az Eladónak.

    11. Megrendelő felelősségvállalása

    1. A Megrendelő kijelenti, hogy az itt iktatott Vásárlási feltételeket elolvasta, megértette és tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, amelyért anyagi felelősséggel tartozik. A megrendelőnek jogában áll a megrendelés elküldése után, de még az termék kiszállítása előtt elálni a vásárlási szándékától, valamint Felhasználó név-, a regisztráció törlésére, adatok módosításra, hírlevél lejelentkezéséről.

    12. Adatvédelmi nyilatkozat


    Adatkezelő: Outlet Eshops, s.r.o.


    Adószám: 03704611


    1. A személyes, illetve közérdekű adatokat az 1992. évi LXIII (Av.tv) és azt módosító törvényben valamint a kapcsolódó jogszabályok és az adatvédelmi országgyűlési biztos által kiadott állásfoglalásoknak megfelelően kezeli az üzemeltető - Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény alapján -.
    2. Adatkezelő ügyel a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogra, mely szerint mindenki maga rendelkezik személyes adatainak feltárásáról és felhasználásáról.
    3. Fenntartja azonban a jogot arra, hogy automatikusan gyűjtsön anonim információkat oldalainak látogatottságáról, a látogatások számáról és gyakoriságáról, mely információk kizárólag összevontan kerülnek feldolgozásra, és statisztikai célokat szolgálnak.
    4. Adatkezelés célja: A regisztráló által megadott adatok esetében az adatok kezelésének célja a regisztráló személyének azonosítása.
    5. A webáruházban való (regisztrációval vagy regisztráció nélkül történő) vásárlás (megrendelés) során az Adatkezelő kezelésébe adott személyes adatok kezelésének célja a Webáruházban történő vásárlás és a megvásárolt termékek megfelelő kiszállításának elősegítése, illetve a Vevő és az Eladó közötti kommunikáció. A regisztrálással történő vásárlás során megadott adatok kezelésének célja a későbbi vásárlások könnyítése, illetve az Eladó és a Vevő közötti egyszerűbb kapcsolattartás.
    6. Az adatkezelés időtartama: A felhasználó által kötelezően és önkéntesen megadott adatok esetében, amíg a felhasználó nem kéri adatai törlését Felhasználó a regisztráció során a saját személyes adatait köteles megadni. Felhasználó felelős azért, hogy az általa megadott adatok a valóságnak teljes mértékben megfeleljenek, és ne legyenek félreérthetőek, vagy többféleképpen értelmezhetőek. Amennyiben Felhasználó regisztrációkor nem a pontos saját adatait (például de nem kizárólagosan: harmadik fél adatait) adja meg, akkor Adatkezelő jogosult a Felhasználó regisztrációjának korlátozására, törlésére, a szolgáltatás korlátozására, és/vagy Felhasználóval szembeni kártérítésre.
    7. Felhasználó a Webáruházban történő regisztrációval, avagy a rendelés elküldésével elfogadja és hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó a Vevő számára reklámot tartalmazó hírlevelet küldjön. A hírlevél leíratkozás esetén jelezze ezt az Eladó felé.
    8. Felhasználó engedélye nélkül személyes adatait az Adatkezelő harmadik fél számára nem adja ki, kivéve a törvényben előírt kötelezés és a hatósági eljárás eseteit, illetve azon információkat, melyek a Megrendelő által megrendelt termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Az Adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja, szükség esetén kikéri az adatvédelmi biztos véleményét.
    9. A jelszó elvesztése, elfelejtése esetén a Vevő kérésére a rendszer újra kiküldi a vársárló jelszavát  e-mail címére.
    10. Felhasználó jogai az adatkezeléssel kapcsolatban: Személyes adataik kezeléséről minden Felhasználó tájékoztatást kérhet. Az Adatkezelő kérésre 14 napon belül írásban tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól. A tájékoztatás az e-mail címen itt kérheti bárki, érintettsége igazolásával és levelezési címének megadásával. Felhasználó a saját adatait bármikor módosíthatja, avagy törölheti. A Felhasználó tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, ennek keretében kérheti itt személyes adatainak helyesbítését és törlését is.
    11. Adatbiztonsági intézkedések : Az adatok tárolása a OutletExpert szerverén és tárhelyén történik. Adatkezelő törekszik arra, hogy az oldal technikai szempontból minél biztonságosabban működjön. Ennek ellenére - az internet sajátosságaiból kifolyólag, valamint mivel a honlap a fentebb említett módon egy tőle független szolgáltató tárhelyén és szerverén fut - az oldalon közzétett adatok biztonságát - részben rajta kívülálló okok miatt - az Adatkezelő nem tudja teljes mértékben garantálni. Ezért Adatkezelő felhívja a Vevő figyelmét, hogy kizárólag olyan információkat tegyen közzé, melynek bármilyen, az Adatkezelőn kívülálló okból (például de nem kizárólagosan bűncselekmény) történő kikerülése nem okoz neki sem anyagi, sem másféle kárt, ugyanis Adatkezelő ilyen esetben semminemű felelősséget nem vállal a kikerült adatokért.
    12. Jogérvényesítési lehetőségek: Ha a Felhasználó úgy érzi, hogy az Adatkezelő megsértette a személyes adatok védelméhez fűződő jogát, akkor kérjük, vegye fel az Adatkezelővel a kapcsolatot, hogy az esetleges jogsértést orvosolhassuk.
    13. A személyes adatok védelmére vonatkozó további kérdése van, akkor azt a itt e-mail címre küldje el.

    13. Egyéb rendelkezések

    1. A Webáruházban vásárolható termékekkel, a megrendelési és szállítási folyamattal kapcsolatban felmerülő kérdések, problémák esetén az alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:
      E-mail cím: itt
    2. A honlapot érintő technikai kérdések és probléma esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velünk a kapcsolatot:
      E-mail cím: itt
    3. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    A Webáruház minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll!

    1. Az OutletExpert.hu webáruház előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos a weboldal egészének vagy szöveges, fotó-, grafika-, struktúra részeinek, illetve a Webáruház bármely más elemének írásos engedély nélkül történő másolása, sokszorosítása, nyomtatása, fénymásolása, adatbázisba vagy merevlemezre történő mentése, mindezek harmadik személynek történő továbbítása, kereskedelmi forgalomba hozatalára!
    2. Ezen jog megsértése minden esetben kártérítési eljárást, illetve büntetőjogi feljelentést von magával.