MENU

Reklamáció és jótállás, Cseregarancia, Garancia


A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól Kormányrendelet értelmében.

Amennyiben a beszerző magánszemély vagy jogalany, feltételeit a GT. /Gazdasági Törvény/ erre vonatkozó paragrafusai határozzák meg.

Reklamáció és jótállás (hibás termékek cseréje)

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető.

Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, vagy téves termék lett kiszállítva, itt jelezze felénk a problémát és a kiszállítást követően 14 napon belül juttassa vissza áruházunknak a hibás árut. Amint megérkezik, azt természetesen térítésmentesen kicseréljünk. A csereáru visszaszállításról ilyen esetben az Eladő gondoskodik.

Formanyomtatvány itt kinyomtatható.

Cseregarancia

A cserejog gyakorlásához a vevőnek a terméket eredeti, sértetlen állapotban, az eredeti számlával együtt kell visszaküldeni az alábbi címünkre. Kérjük megjelölni, hogy a terméket milyen típusú és méretű termékre kívánják cserélni! A cserével kapcsolatosan felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik. A beérkezett áru ellenőrzése után (amennyiben az sértetlen állapotban érkezett vissza) a csereterméket postafordultával eljuttatjuk a vevő részére. Amennyiben a kért termék nincs raktáron, úgy értesítjük a várható beérkezésről!

Új, helyes méretű, vagy szinű terméket foglalja le e-mailben vagy a webáruházunk oldalain. A „üzenet”-be írja be „CSERE”.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól Kormányrendelet értelmében. a Vásárlónak jogában áll 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni.

A termékeket csak eredeti csomagolásban, sérülésmentes állapotban a számla visszaküldése mellett vehetünk vissza. Használt, mosott terméket semmilyen körülmények között nem veszünk vissza. A visszaküldés kizárólag postai, futár úton történik, melynek visszaküldés díja mindig a Vevőt terheli, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Ellálási jog esetében válasszon pénz visszafizetési módot:

  1. banki átutalással – leggyorsabb
  2. a következő vásárlásnál levonással (ha termék már le van foglalva, az összeg automatikusan levonásra kerül)

Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló nem megfelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

Kérjük, hogy visszaküldendő árut postai úton az alábbi címre küldje el:

Frogman/5604H/OutletExpert
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151, Fót

Utánvétellel, portóval feladott küldött csomagokat nem tudunk fogadni!

Az elállási gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik.

Kérjük, őrizze meg a bizonylatot, az estleges későbbi reklamáció intézésénél ennek fontos szerepe lehet!